Pepíček ještě jednou
Ve škole maj deváťáci hodinu angličtiny s mladou učitelkou, krásnou babou se vším všudy, když právě vejde inspektor. Nikde není volné místo, jenom v poslední lavici vedle Pepka. Tak ho učitelka usadí tam, napíše na tabuli větu a chce, aby jí to přeložili. V tom jí spadne křída, ona se pro ni ohne a minisukně odhalí kalhotky. Nikdo se nehlásí, jenom Pepa vzadu má ruku nahoře. "No, je tady inspektor, musím ho vyvolat, když nikdo jiný nechce,"říká si učitelka. "Tak, Pepo, co teda znamená česky věta na tabuli? "Pepa se postaví a říká: "Já bych ji šukal, já bych ji táák šukal ..."Ona zčervená, trapas před inspektorem, a odpoví: "No to je špatně, jak se opovažuješ ...! Píšu ti pětku! "Pepa si sedne, loktem dloubne do inspektora a říká: "Když neumíš anglicky, tak příště neraď, pičo!"
Pepíček si vzal svoji novou chemickou soupravu do sklepa, kde celé odpoledne prováděl různé pokusy. Jeho táta se vrátil z práce a šel se podívat, co synek tropí. Ten zrovna seděl obklopen baňkami a zatloukal cosi do zdi. "Proč zatloukáš ten hřebík do zdi?" ptá se otec. "To není hřebík," říká synek, "to je mrtvý červ. Chtěl jsem ho pomocí své speciální směsi oživit, ale on místo toho ztvrdnul na kamen." "Víš co? Hele, ty mi dáš tu baňku s tou chemikálií a já Ti hned zítra koupím motorku!" Pepíček nepřemýšlel dlouho a podal tatovi baňku. Druhý den, když přisel Pepíček ze školy, tak před brankou stál na chodníku zbrusu nový Mercedes. Pepíček se sel zeptat tatínka, proč koupil auto a ne motorku. "Motorku máš v garáži, synku," řekl otec, "ten Mercedes je od maminky.
Prijde Pepíček do lékárny a ptá se: "Paní, vy tady prodáváte rybí tuk?"
"Ano." - "Vy svině!"
Uprostred hodiny se Pepícek prihlásí: "Paní ucitelko, paní ucitelko. Co to
je? Je to cerný a má to uprostred díru."
Paní ucitelka se zacervená. Ví o tom, že Pepícek je velký sprosták.
Pošle všechny deti na chodbu, jenom Pepícka si ponechá ve tríde: "No tak
Pepícku, co to tedy je?"
"Gramofonová deska," odvetí Pepícek.
Paní ucitelka se zasmeje, otevre dvere na chodbu a zavolá: "Deti, už se
mužete vrátit. Není to PÍČA!"
Paní ucitelka se ptá detí, co delají ráno, když se probudí.
Pepícek ríká: "Já ráno vstanu a jdu se vysrat!"
"Pepícku, ty jsi ale sprostý. Cím je tvuj tatínek?"
"Dlaždicem."
Paní ucitelka se ptá Anicky, co ona delá ráno. Anicka: "Já ráno vstanu a
ctu si knihu."
Paní ucitelka se zaraduje: "A cím je tvuj tatínek?"
"Doktorem."
"A jak dlouho si čteš, Anicko?"
"No, než se vyseru!"
Děti píší písemku na téma báseň a Pepíček je hned hotový. Paní učitelka se podívá a vidí jediné slovo: Prdel. ,,No Pepíčku, co to má být, od koho to máš? Od tatínka,´´ vždy, když jde před námi nějaká slečna, říká: ,,Podívej, ta její prdel to je jedna báseň!"
Ptá se paní učitelka ve školce, kdo umí ve větě použít slovo URČITĚ.
Hlásí se holčička:" Stromy jsou URČITĚ zelené."
"Kdepak," řekne paní učitelka. "V zimě jsou přece stromy hnědé."
Přihlásí se chlapeček: "Nebe je URČITĚ modré." "Kdepak," řekne učitelka, "nebe může být přece i šedé nebo oranžové."
Vzadu se hlásí Pepíček. Paní učitelka ho po chvíli přece jen vyvolá a Pepíček se zeptá: "Má prd hrudky?"
Paní učitelka vyděšeně odpoví: "Ovšemže ne!"
"Aha," na to Pepíček, "tak to jsem si URČITĚ nasral do kalhot."
Tetička přinese Pepíčkovi atlas a říká: "Pepíčku, tohohle atlasu si važ, ten je ještě z mého mládí!"
"A teto, je tam už Amerika?" opáčí Pepíček.
Ptá se paní učitelka dětí: Děti, víte, kdo je to hrdina?
Hlásí se Evička: No, můj tatínek jednou zachránil topícího se chlapce.
Paní učitelka: No, ano, to je odvážné. Ale hrdina, ten pravý hrdina, ví to snad někdo?
Hlásí se Karolínka: Můj tatínek je hasič a nedávno zachránil několik lidí z hořícího domu.
Paní učitelka: To možná také ještě není ono. Ví snad někdo něco lepšího?
Hlásí se Pepíček: To můj dědeček bojoval za války na Dukle!
Paní učitelka: No to je ono, to je ten pravý hrdina! A jak se dědeček jmenoval, Pepíčku? Adolf Hitler
Přijde Pepíček do hudební školy, otevře houslové pouzdro a v něm má samopal.
"Co to má znamenat?!" ptá se učitel.
"Nic, jenom by mě zajímalo, co si tatínek počne v bance s houslemi."
Učitelka zadala žákům 5. třídy úkol: zjistit od rodičů příběh s ponaučením na konci. Druhý den ve škole děti vyprávějí své historky.
Katka říká: "Můj tatínek je farmář a chová slepice kvůli vejcím. Jednou jsme je v košíku vezli do obchodu na předním sedadle, když v tom jsme nabourali, košík vyletěl a vajíčka se rozbila."
"A ponaučení?" ptá se učitelka.
"Nedávej všechna vejce do jednoho košíku," odpoví Katka.
"Dobře," říká učitelka, "teď Lucka."
"Naše rodina má taky farmu, ale chováme slepice kvůli masu. Měli jsme jednou tucet vajec, ale vylíhlo se nám jen 10 kuřat. A poučení je - nepočítej slepice, dokud se nevylíhnou."
"To je pěkný příběh," říká učitelka. "Pepíčku, jaký příběh máš ty?"
"Tatínek mi řekl příběh o strýčkovi Liborovi. Strýček Libor byl ve Vietnamu u zelených baretů a jeho vrtulník to jednou dostal. Musel nouzově přistát na nepřátelském území a jediné co měl byla lahev whisky, kulomet a mačeta. Než dopadl na zem, vypil lahev whisky, aby se nerozbila, a pak přistál přímo mezi stovkou Vietcongů. Zabil jich 70 kulometem než mu došly náboje, potom zabil dalších 20 mačetou než se mu zlomila čepel a zbytek zabil holýma rukama."
"Svatá dobroto," zděsí se učitelka. "A jaké ponaučení ti tatínek řekl z tohoto hrůzného příběhu?"
"Neser se do strejdy Libora, když je nalitej!!!"
Anička volá Pepíčkovi: "Pepíčku, přijď dneska večer k nám, nikdo nebude doma."Pepíček se navoní, učeše, obleče, přijde, zazvoní.....a nikdo není doma...
Jde tatínek se synkem kolem drogerie, kde jsou za výlohou vystavené kondomy. Synek se ptá táty, co to je, a táta odpoví: "To je na bezpečný sex."
"Aha, to nás ve škole učili, a proč jsou v balíčku tři?"
"No, to je pro středoškoláky - jeden na pátek, jeden na sobotu a jeden na neděli. A proč tady ten balíček má šest?"
"To je pro vysokoškoláky - dva na pátek, dva na sobotu, dva na neděli."
"A táto, tady jich je dvanáct!?"
"No," vzdychne taťka, "to je pro nás ženatý chlapy - jeden na leden, jeden na únor, jeden na březen....."
Pepíček píše rodičům dopis z tábora: "Je tu hezky. Hodně jím a odpočívám. Buďte klidní a nebojte se o mě. P.S. Co je to epidemie???
Pepíček, celý bledý, přijde do lékárny: "Máte nějaké prášky proti bolesti? "A co tě bolí, chlapečku?Ještě nic, ale tatínek si právě prohlíží moje vysvědčení."
Děti dostaly za úkol přinést do školy předměty spojené s medicínou. Přinesly obvaz, stříkačku, stetoskop..."A copak jsi přinesl ty, Pepíčku?" ptá se paní učitelka. "Respirátor! Ano...? A odkudpak ho máš? Od dědečka. A co na to dědeček?" Eeechhh... chhhhh..."
Pepíček vylil ve škole mléko a paní učitelka mu říká:
“Pepíčku, co by udělala maminka, kdybysto mléko vylil doma?”
“Vzala by hadru a blbě nekecala!”
Paní učitelka píše Pepíčkovi poznámku:
“Umejt-smrdí!”
Tatínek druhý den odepíše:
“Učit-nečuchat!”
Pepíček se ve škole chlubí učitelce, že jeho sestra má žloutenku. Učitelka ho pošle domů, aby to děti nedostaly. Za týden ho potká a ptá se.
“Tak co, Pepíčku, jak se daří sestře?”
“Jó, to já nevím, paní učitelko. To víte, než sem dojde z Austrálie další dopis, tak to chvíli potrvá.”
Přijde Pepíček ze školy a říká: “Mami, dneska jsem se jediný z celé třídy přihlásil!” “No to je pěkné,” říká maminka, “a na co se paní učitelka ptala?” “Kdo rozbil okno na chodbě.”